Google Ads – jak działa?
Marketing i reklama

Google Ads – jak działa?

Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Znajomość Google Ads jest coraz milej widziana przez pracodawców, zwłaszcza w dziale PR i marketingu. Na czym polega ten system?

Google Ads to algorytm, który pozwala podrzucić nam reklamę teoretycznie odpowiadającą naszym zainteresowaniom. Kiedy wpiszemy w wyszukiwarkę interesujące nas zagadnienia, np. dieta, odchudzanie, sport, zdrowie, to algorytm zaproponuje wyniki dopasowane do powyższych haseł. W większości przypadków dwa pierwsze i dwa ostatnie to właśnie efekt działania Google Ads. Reklamy te wyróżniają się zieloną etykietą. Po naciśnięciu na ikonę zostaniemy przeniesieni bezpośrednio na stronę interesującej nas firmy.

Program ten jest tak istotny, ponieważ jedynie 4% wszystkich użytkowników w Polsce nie używa wyszukiwarki Google. Oznacza to, że korzysta z niej w Polsce ponad 30 mln ludzi.

Zdjecie główne:Launchpresso/unsplash.com

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Efektywna komunikacja za pomocą flipchartu: Jak wykorzystać kolory, czcionki i ilustracje do przekazania wiadomości
Efektywna komunikacja za pomocą flipchartu: Jak wykorzystać kolory, czcionki i ilustracje do przekazania wiadomości
Flipchart jest niezwykle wszechstronnym narzędziem komunikacji, które umożliwia twórcze prezentowanie informacji i angażowanie odbiorców.
Nowe trendy i wyzwania marketingu w dobie cyfrowej rewolucji
Nowe trendy i wyzwania marketingu w dobie cyfrowej rewolucji
W dobie szybkiego rozwoju technologicznego, marketing staje przed wieloma nowymi wyzwaniami. Reklama i promocja marki muszą dostosować się do potrzeb i oczekiwań konsumentów, którzy coraz chętniej korzystają z internetu i nowych technologii. W dalszej części artykułu omówimy najnowsze trendy i wyzwania w dziedzinie marketingu w dobie cyfrowej rewolucji.
Rozliczanie przez księgową czy samodzielne – co lepiej wybrać?
Rozliczanie przez księgową czy samodzielne – co lepiej wybrać?
Zatrudnić księgową, czy próbować rozliczać się samodzielnie? Zalety i wady obu rozwiązań.
Ostatnie wpisy