Plus i Polsat zmieniają swoje logotypy
Marketing i reklama

Plus i Polsat zmieniają swoje logotypy

Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Marki należące do Grupy Cyfrowy Polsat postanowiły odświeżyć swoje znaki graficzne. Dzięki temu mają być lepiej rozpoznawalne.

Logotypy firm zostały wykonane w kształcie koła. Niezmienna pozostała kolorystyka, Polsat nadal będzie kojarzony z żółtym, a Plus z zielonym. Jednak poza tymi nawiązaniami, znaki graficzne przeszły poważną metamorfozę. Z logo stacji telewizyjnej zniknęło charakterystyczny słoneczko. Podobnie w przypadku operatora telekomunikacyjnego, tam również doszło do dużej zmiany. Logo nie zawiera już uśmiechu, jednak charakterystyczny plus pozostał, choć nie jest już aż tak mocno widoczny.

Logotypy są do siebie bardzo podobne. Zdaniem osób kierujących grupą, ma to pomóc w lepszej identyfikacji marek. Mają one być rozpoznawane jako członkowie jednej Grupy Polsat Plus. Jednak nadal zarówno Polsat, jak i Plus mają zachować swoje indywidualne cechy.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Czym kierować się podczas wyboru firmy windykacyjnej?
Czym kierować się podczas wyboru firmy windykacyjnej?
Wybór odpowiedniej firmy windykacyjnej to klucz do skutecznego odzyskiwania długów. Odkryj czynniki, które warto wziąć pod uwagę i dowiedz się, jak podejść do wyboru najlepszego partnera windykacyjnego.
Facebook walczy z dezinformacją
Facebook walczy z dezinformacją
Coraz mniej nieprawdziwych treści będzie się pojawiać na Facebooku. Zobacz, co portal chce zrobić, żeby nie rozprzestrzeniać fake newsów.
Tłumaczenia biznesowe — podstawa działania każdej firmy
Tłumaczenia biznesowe — podstawa działania każdej firmy
Każda firma, która działa lub planuje rozwijać swój biznes poza granicami Polski, powinna zadbać o profesjonalny wizerunek i najwyższe standardy, aby przyciągnąć potencjalnych klientów.
Ostatnie wpisy