Arkadiusz Milik dołączył do Leo Messiego!
Marketing i reklama

Arkadiusz Milik dołączył do Leo Messiego!

Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Polski napastnik Arkadiusz Milik podpisał nowy kontrakt z producentem sprzętu sportowego. Napastnik będzie występował w rzeczach marki Adidas.

Reprezentant naszego kraju w sezonie 2020/2021 grał w zespole Olympique Marsylia. Trafił do tej drużyny zimą z SSC Napoli, w którym pół roku spędził na trybunach z powodu konflikt z prezesem klubu. Transfer do Francji okazał się dobrym pomysłem, zawodnik dobrze zadomowił się w klubie, strzelając w ciągu kilku miesięcy 9 bramek. Dobra postawa we Francji zaowocowała powołaniem napastnika do reprezentacji Polski na turniej Euro 2020. Niestety, Milik nabawił się kontuzji kolana, przez co musiał opuścić zgrupowanie i nie wystąpił na turnieju.

27- letni zawodnik, przerwę w występach wykorzystał na dopięcie spraw kontraktowych. Napastnik nawiązał współpracę z firmą adidas, w której butach będzie grał w najbliższym sezonie. Gracz ogłosił to w swoich mediach społecznościowych. Razem z nim, w butach tej firmy występują też Leo Messi oraz Krzysztof Piątek.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Ranking platform do newslettera
Ranking platform do newslettera
Ranking trzech najlepszych platform do newslettera, dzięki którym maksymalnie zwiększysz liczbę swoich czytelników!
Co wpływa na cenę pozycjonowania sklepu internetowego?
Co wpływa na cenę pozycjonowania sklepu internetowego?
Planujesz rozpoczęcie działań SEO dla swojego sklepu internetowego, ale nie wiesz, jaki budżet na to przeznaczyć? Dowiedz się, co wpływa na cenę pozycjonowania e-commerce i zdecyduj, jaki budżet chcesz przeznaczyć na działania SEO.
Nowe trendy i wyzwania marketingu w dobie cyfrowej rewolucji
Nowe trendy i wyzwania marketingu w dobie cyfrowej rewolucji
W dobie szybkiego rozwoju technologicznego, marketing staje przed wieloma nowymi wyzwaniami. Reklama i promocja marki muszą dostosować się do potrzeb i oczekiwań konsumentów, którzy coraz chętniej korzystają z internetu i nowych technologii. W dalszej części artykułu omówimy najnowsze trendy i wyzwania w dziedzinie marketingu w dobie cyfrowej rewolucji.
Ostatnie wpisy