Google Ads – jak działa?
Marketing i reklama

Google Ads – jak działa?

Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Znajomość Google Ads jest coraz milej widziana przez pracodawców, zwłaszcza w dziale PR i marketingu. Na czym polega ten system?

Google Ads to algorytm, który pozwala podrzucić nam reklamę teoretycznie odpowiadającą naszym zainteresowaniom. Kiedy wpiszemy w wyszukiwarkę interesujące nas zagadnienia, np. dieta, odchudzanie, sport, zdrowie, to algorytm zaproponuje wyniki dopasowane do powyższych haseł. W większości przypadków dwa pierwsze i dwa ostatnie to właśnie efekt działania Google Ads. Reklamy te wyróżniają się zieloną etykietą. Po naciśnięciu na ikonę zostaniemy przeniesieni bezpośrednio na stronę interesującej nas firmy.

Program ten jest tak istotny, ponieważ jedynie 4% wszystkich użytkowników w Polsce nie używa wyszukiwarki Google. Oznacza to, że korzysta z niej w Polsce ponad 30 mln ludzi.

Zdjecie główne:Launchpresso/unsplash.com

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Co ułatwi sprzedaż online?
Co ułatwi sprzedaż online?
Każdy biznes powinien przede wszystkim przynosić konkretne zyski. Jak jednak to osiągnąć w przypadku działalności e-commerce? Poznaj nasze propozycje narzędzi, które znacznie ułatwiają sprzedaż online.
Kiedy przydatny może być tablet?
Kiedy przydatny może być tablet?
Zastanawiasz się nad zakupem tabletu? Zobacz, kiedy może ci się przydać.
Jak zmienią się składki po wprowadzeniu Nowego Ładu?
Jak zmienią się składki po wprowadzeniu Nowego Ładu?
Nowy Ład - sprawdź jak zmieniła się wysokość składek i jak zwiększyła się kwota wolna od podatku.
Ostatnie wpisy