Google Ads – jak działa?
Marketing i reklama

Google Ads – jak działa?

Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Znajomość Google Ads jest coraz milej widziana przez pracodawców, zwłaszcza w dziale PR i marketingu. Na czym polega ten system?

Google Ads to algorytm, który pozwala podrzucić nam reklamę teoretycznie odpowiadającą naszym zainteresowaniom. Kiedy wpiszemy w wyszukiwarkę interesujące nas zagadnienia, np. dieta, odchudzanie, sport, zdrowie, to algorytm zaproponuje wyniki dopasowane do powyższych haseł. W większości przypadków dwa pierwsze i dwa ostatnie to właśnie efekt działania Google Ads. Reklamy te wyróżniają się zieloną etykietą. Po naciśnięciu na ikonę zostaniemy przeniesieni bezpośrednio na stronę interesującej nas firmy.

Program ten jest tak istotny, ponieważ jedynie 4% wszystkich użytkowników w Polsce nie używa wyszukiwarki Google. Oznacza to, że korzysta z niej w Polsce ponad 30 mln ludzi.

Zdjecie główne:Launchpresso/unsplash.com

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
System Wczesnego Ostrzegania dla przedsiębiorców w trudnej sytuacji!
System Wczesnego Ostrzegania dla przedsiębiorców w trudnej sytuacji!
System Wczesnego Ostrzegania, czyli pomoc dla przedsiębiorców w kryzysie!
Adobe Photoshop Lightroom – jak z niego korzystać?
Adobe Photoshop Lightroom – jak z niego korzystać?
Poznaj tajniki Adobe Photoshop Lightroom i w profesjonalny sposób segreguj, edytuj i udostępniaj swoje zdjęcia.
Jak technologia wirtualnej rzeczywistości zmienia podejście do edukacji?
Jak technologia wirtualnej rzeczywistości zmienia podejście do edukacji?
Dowiedz się, jak VR rewolucjonizuje naukę, umożliwiając interaktywne i dynamiczne doświadczenia dydaktyczne. Poznaj nowe możliwości, które technologia wirtualnej rzeczywistości wprowadza do edukacji.
Ostatnie wpisy