Google Ads – jak działa?
Marketing i reklama

Google Ads – jak działa?

Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Znajomość Google Ads jest coraz milej widziana przez pracodawców, zwłaszcza w dziale PR i marketingu. Na czym polega ten system?

Google Ads to algorytm, który pozwala podrzucić nam reklamę teoretycznie odpowiadającą naszym zainteresowaniom. Kiedy wpiszemy w wyszukiwarkę interesujące nas zagadnienia, np. dieta, odchudzanie, sport, zdrowie, to algorytm zaproponuje wyniki dopasowane do powyższych haseł. W większości przypadków dwa pierwsze i dwa ostatnie to właśnie efekt działania Google Ads. Reklamy te wyróżniają się zieloną etykietą. Po naciśnięciu na ikonę zostaniemy przeniesieni bezpośrednio na stronę interesującej nas firmy.

Program ten jest tak istotny, ponieważ jedynie 4% wszystkich użytkowników w Polsce nie używa wyszukiwarki Google. Oznacza to, że korzysta z niej w Polsce ponad 30 mln ludzi.

Zdjecie główne:Launchpresso/unsplash.com

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

11 + 7 =

Rekomendowane
Jak wybrać stację lutowniczą – poradnik dla początkujących
Jak wybrać stację lutowniczą – poradnik dla początkujących
Wybór idealnej stacji lutowniczej może być wyzwaniem. Ten artykuł zawiera Porady dla początkujących jak znaleźć sprzęt, który przetrwa lata i spełni wszystkie Twoje wymagania.
Jak wybrać idealny projektor do kina domowego?
Jak wybrać idealny projektor do kina domowego?
Dowiedz się, jak wybrać idealny projektor do kina domowego, zrozumieć różnice między modelami i technologiami, aby wybrać najbardziej odpowiednią opcję według Twoich potrzeb.
Strategie optymalizacji stron z branży IT w dobie rosnącej konkurencji online
Strategie optymalizacji stron z branży IT w dobie rosnącej konkurencji online
Odkryj skuteczne metody optymalizacji stron dla firm z sektora IT, które pomogą zwiększyć widoczność w wynikach wyszukiwania i zdobyć przewagę nad konkurencją w dynamicznie zmieniającym się środowisku online.
Ostatnie wpisy