Photoshop w Twojej firmie – jak kupić, ile kosztuje?
Na start

Photoshop w Twojej firmie – jak kupić, ile kosztuje?

Potrzebujesz ok. 3 min. aby przeczytać ten wpis

Niewiele osób zdaje sobie sprawę z tego, że od wydania pierwszej wersji Photoshopa minęły 33 lata. Flagowiec od Adobe nie miał oczywiście wtedy nawet kilku procent możliwości, jakie oferuje współcześnie. Obecnie zaawansowane możliwości edycji i obróbki zdjęć są nie do pogardzenia w niejednej firmie. Ile kosztuje Adobe Photoshop dla przedsiębiorców? Jak go kupić?

Czym jest Adobe Photoshop? Komu służy?

Kolejna edycja programu, z której możemy korzystać obecnie, jest określana na stronie firmowej jako „najbardziej zaawansowane na świecie środowisko przetwarzania obrazów cyfrowych”.

Dla kogo przeznaczony jest Photoshop?

Oferta związana ze sprzedażą programu jest kierowana bardzo szeroko. Przede wszystkim kieruje się ją do zawodowych fotografów, którzy wykorzystują program do obróbki zdjęć. To jednak nie wszystkie profesje, bo mowa jest tu też o projektantach, twórcach stron internetowych czy filmowcach. Można tu pracować nad zdjęciami, montażem wideo, ale także materiałami 2D i 3D.

Zakup w ramach usługi Adobe Creative Cloud

Obecnie wykupuje się subskrypcję Adobe Photoshop w Adobe Creative Cloud. Taka opcja pozwala przede wszystkim na osiągnięcie większej wygody użytkowania programu.

Dodatkowo otrzymujemy możliwość korzystania z bezpłatnych aktualizacji programu tuż po ich premierze. Dawniej za aktualizacje każdorazowo się płaciło. Jest to tym bardziej istotne, że Photoshop poddawany jest ciągłym zmianom. Wciąż pojawiają się nowe opcje, z których warto czasami skorzystać. Jakie jeszcze profity otrzymuje się w ramach trwającej rok subskrypcji? Przydatne dodatki to m.in. wsparcie techniczne i faktura w języku polskim.

Rodzaje rocznych licencji

Za roczną licencję Adobe Photoshop w ramach Adobe Creative Cloud należy zapłacić od 950 zł do 1960 zł. Wiele zależy od jej rodzaju. Oferowane są subskrypcje dla:

  • szkół,
  • firm,
  • administracji publicznej.

Ile kosztuje licencja Adobe Photoshop dla firm?

W ramach płatnej subskrypcji otrzymuje się licencję na użytkownika, nie na konkretne sprzęty. Można postawić na umowę trwającą 12 miesięcy w wersji polskojęzycznej lub anglojęzycznej. Niestety, ale obie są stosunkowo drogie:

  • wersja anglojęzyczna kosztuje 1869,07 zł,
  • za wersję w języku polskim zapłacimy więcej, bo 1926,94 zł.

Czy jest to wysoka cena za roczną subskrypcję? Wydaje się, że nie. Jednak najłatwiej jest odnosić takie wydatki do korzyści, które może dzięki nim osiągnąć firma. 

Dlaczego warto inwestować w Photoshopa w firmie?

Co do zasady do wykupienia subskrypcji zachęca się poprzez słuszne uwagi, że Adobe Photoshop jest najpotężniejszym i najbardziej cenionym narzędziem w branży. Można na nim pracować na różnych rodzajach sprzętów i w ramach zróżnicowanych systemów operacyjnych. Nie ma nawet znaczenia to, czy jest to laptop, czy też tablet graficzny.

Myśląc o zastosowaniu Adobe Photoshop w firmie, odłóżmy na chwilę na bok obróbkę i retusz zdjęć, choć możliwe, że i do takich zadań przyda się ten program. Nade wszystko pamiętajmy, że można dzięki niemu tworzyć ulotki, wizytówki, artystyczne zaproszenia i wiele innych rzeczy. Uniwersalność jest tu bardzo ważną cechą produktu Adobe i skłania do poważnego myślenia o jego zakupie.

Zdj. główne: Szabo Viktor/unsplash.com

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Jak wybrać stację lutowniczą – poradnik dla początkujących
Jak wybrać stację lutowniczą – poradnik dla początkujących
Wybór idealnej stacji lutowniczej może być wyzwaniem. Ten artykuł zawiera Porady dla początkujących jak znaleźć sprzęt, który przetrwa lata i spełni wszystkie Twoje wymagania.
Reklama w wyszukiwarce – kiedy z niej skorzystać?
Reklama w wyszukiwarce – kiedy z niej skorzystać?
Czy taka opcja będzie odpowiednia dla każdej firmy?
Firmowe prezenty jako forma reklamy
Firmowe prezenty jako forma reklamy
Upominki firmowe są niezwykle ważne w budowaniu relacji zarówno ze swoimi kontrahentami oraz współpracownikami, jak i klientami indywidualnym. Podpowiadamy więc, jakie prezenty najlepiej wybrać.
Ostatnie wpisy