Najlepsze książki, które pomogą Ci zarządzać sprzedażą
Zarządzanie

Najlepsze książki, które pomogą Ci zarządzać sprzedażą

Potrzebujesz ok. 3 min. aby przeczytać ten wpis

Jeśli pracujesz w sprzedaży i chcesz, by Twój biznes prosperował lepiej, sprawdź listę proponowanych książek z zakresu zarządzania. Dzięki nim poszerzysz swoje horyzonty, zmienisz perspektywę, a także wpłyniesz zarówno na przychody firmy, jak i morale zespołu.

Matthew Dixon, Brent Adamson, „Sprzedawaj jak Challenger. Strategie kontroli komunikacji z klientem”

Kim jest challenger? To jeden z pięciu profili sprzedawców, które na podstawie wyczerpujących badań sklasyfikowali autorzy. Jak się okazuje, typ ten posiada największe predyspozycje do osiągania wysokich wyników i skutecznych negocjacji z klientem. Sprawdź, jak zmienić myślenie i w efekcie stać się jednym z challengerów.

W książce przeczytasz o:

  • przebiegu ewolucji metod sprzedaży,
  • modelu wysokiej skuteczności i 5 wyróżnionych profilach sprzedawców, 
  • cechach definiujących challengera oraz metodach przeniesienia tego modelu na pracowników,
  • innowacyjnych sposobach i technikach pozyskiwania klientów,
  • kreowaniu komunikatów.

„Sprzedawaj jak Challenger. Strategie kontroli komunikacji z klientem” to ceniona pozycja wśród marketerów, która porusza zarówno podstawowe, jak i zaawansowane kwestie finalizowania transakcji. Przyda się więc osobom na różnych szczeblach kariery. 

Linda Richardson, „Sztuka prowadzenia rozmów sprzedażowych”

Jak przekonać klienta, że to właśnie Twój produkt jest wyjątkowy, najlepszy i rozwiązuje wszystkie problemy? W czasach, kiedy sklepowe półki pękają w szwach, a dziedzina e-commerce rozwija się z zastraszającą prędkością, nie jest to łatwe. Książka Lindy Richardson pokazuje, jak zyskać przewagę w świecie pełnym konkurencji i nieograniczonego wyboru. 

Autorka prezentuje 5 praktycznych strategii sprzedażowych, uczy wykorzystywania informacji o klientach i dostarczania im unikatowej wartości, a także pokazuje, dlaczego warto postawić się na miejscu nabywcy. To lektura dla osób, które mają już trochę doświadczenia w sprzedaży i chcą poszerzyć swoją wiedzę o dodatkowe elementy.

Brian Tracy, „Zarządzanie sprzedażą”

Kolejna pozycja to skuteczny i przydatny poradnik na temat tego, jak zarządzać zespołem sprzedażowym. Menedżer, który ma pod sobą grupę ludzi, musi w odpowiedni sposób ich motywować, prowadzić do celu, konstruktywnie krytykować oraz nagradzać. Dzięki temu będzie się cieszył nie tylko zwiększonymi wynikami, ale i towarzystwem zadowolonych, kompetentnych sprzedawców.

Jeśli chcesz stać się świetnym liderem, który jest wyspecjalizowany w swojej dziedzinie, sięgnij po „Zarządzanie sprzedażą” Briana Tracy’ego. Książka w prosty sposób przekazuje najważniejsze informacje i szybko się ją czyta.

Jeffrey Gitomer, „Czerwona Książeczka Sprzedawcy. 12,5 zasady genialnej sprzedaży”

Na koniec naprawdę ciekawa propozycja, swoista biblia wszystkich sprzedawców. Jest przede wszystkim interesująca pod względem edytorskim, estetycznie wydana, wciągająca i nieszablonowa. Swoją sławę zyskała dzięki temu, że zawiera przydatne wskazówki, które faktycznie pomagają zgłębić nowe techniki sprzedażowe, stać się lepszym handlowcem i zrozumieć klienta. Jest idealna dla osób o różnym poziomie zaawansowania – nawet dla tych, które dopiero zaczynają swoją przygodę ze sprzedażą.

Zdj. główne: Masjid MABA/unsplash.com

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Facebook walczy z dezinformacją
Facebook walczy z dezinformacją
Coraz mniej nieprawdziwych treści będzie się pojawiać na Facebooku. Zobacz, co portal chce zrobić, żeby nie rozprzestrzeniać fake newsów.
Zrozumienie psychologii konsumenta: Jak wykorzystać psychologiczne czynniki w reklamie i wpływać na decyzje zakupowe
Zrozumienie psychologii konsumenta: Jak wykorzystać psychologiczne czynniki w reklamie i wpływać na decyzje zakupowe
Psychologiczne czynniki mają ogromny wpływ na decyzje zakupowe. W tym artykule odkryj, jak wykorzystać wiedzę o psychologii konsumenta w reklamie i efektywnie wpływać na zachowania zakupowe swoich klientów.
Jak zaplanować kampanię reklamową?
Jak zaplanować kampanię reklamową?
Kampanie reklamowe to nieodłączny element promocji produktu lub usługi. Jednak, aby ją przeprowadzić, potrzebna jest konkretna wiedza z dziedziny marketingu oraz brandingu. Podpowiadamy, jak możesz zaplanować kampanię reklamową swojej marki.
Ostatnie wpisy