Jeśli pracujesz w sprzedaży i chcesz, by Twój biznes prosperował lepiej, sprawdź listę proponowanych książek z zakresu zarządzania. Dzięki nim poszerzysz swoje horyzonty, zmienisz perspektywę, a także wpłyniesz zarówno na przychody firmy, jak i morale zespołu.
Kim jest challenger? To jeden z pięciu profili sprzedawców, które na podstawie wyczerpujących badań sklasyfikowali autorzy. Jak się okazuje, typ ten posiada największe predyspozycje do osiągania wysokich wyników i skutecznych negocjacji z klientem. Sprawdź, jak zmienić myślenie i w efekcie stać się jednym z challengerów.
W książce przeczytasz o:
„Sprzedawaj jak Challenger. Strategie kontroli komunikacji z klientem” to ceniona pozycja wśród marketerów, która porusza zarówno podstawowe, jak i zaawansowane kwestie finalizowania transakcji. Przyda się więc osobom na różnych szczeblach kariery.
Jak przekonać klienta, że to właśnie Twój produkt jest wyjątkowy, najlepszy i rozwiązuje wszystkie problemy? W czasach, kiedy sklepowe półki pękają w szwach, a dziedzina e-commerce rozwija się z zastraszającą prędkością, nie jest to łatwe. Książka Lindy Richardson pokazuje, jak zyskać przewagę w świecie pełnym konkurencji i nieograniczonego wyboru.
Autorka prezentuje 5 praktycznych strategii sprzedażowych, uczy wykorzystywania informacji o klientach i dostarczania im unikatowej wartości, a także pokazuje, dlaczego warto postawić się na miejscu nabywcy. To lektura dla osób, które mają już trochę doświadczenia w sprzedaży i chcą poszerzyć swoją wiedzę o dodatkowe elementy.
Kolejna pozycja to skuteczny i przydatny poradnik na temat tego, jak zarządzać zespołem sprzedażowym. Menedżer, który ma pod sobą grupę ludzi, musi w odpowiedni sposób ich motywować, prowadzić do celu, konstruktywnie krytykować oraz nagradzać. Dzięki temu będzie się cieszył nie tylko zwiększonymi wynikami, ale i towarzystwem zadowolonych, kompetentnych sprzedawców.
Jeśli chcesz stać się świetnym liderem, który jest wyspecjalizowany w swojej dziedzinie, sięgnij po „Zarządzanie sprzedażą” Briana Tracy’ego. Książka w prosty sposób przekazuje najważniejsze informacje i szybko się ją czyta.
Na koniec naprawdę ciekawa propozycja, swoista biblia wszystkich sprzedawców. Jest przede wszystkim interesująca pod względem edytorskim, estetycznie wydana, wciągająca i nieszablonowa. Swoją sławę zyskała dzięki temu, że zawiera przydatne wskazówki, które faktycznie pomagają zgłębić nowe techniki sprzedażowe, stać się lepszym handlowcem i zrozumieć klienta. Jest idealna dla osób o różnym poziomie zaawansowania – nawet dla tych, które dopiero zaczynają swoją przygodę ze sprzedażą.
Zdj. główne: Masjid MABA/unsplash.com