Google Ads – jak działa?
Marketing i reklama

Google Ads – jak działa?

Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Znajomość Google Ads jest coraz milej widziana przez pracodawców, zwłaszcza w dziale PR i marketingu. Na czym polega ten system?

Google Ads to algorytm, który pozwala podrzucić nam reklamę teoretycznie odpowiadającą naszym zainteresowaniom. Kiedy wpiszemy w wyszukiwarkę interesujące nas zagadnienia, np. dieta, odchudzanie, sport, zdrowie, to algorytm zaproponuje wyniki dopasowane do powyższych haseł. W większości przypadków dwa pierwsze i dwa ostatnie to właśnie efekt działania Google Ads. Reklamy te wyróżniają się zieloną etykietą. Po naciśnięciu na ikonę zostaniemy przeniesieni bezpośrednio na stronę interesującej nas firmy.

Program ten jest tak istotny, ponieważ jedynie 4% wszystkich użytkowników w Polsce nie używa wyszukiwarki Google. Oznacza to, że korzysta z niej w Polsce ponad 30 mln ludzi.

Zdjecie główne:Launchpresso/unsplash.com

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

trzynaście − 5 =

Rekomendowane
Jakie są dobre praktyki zarządzania firmą?
Jakie są dobre praktyki zarządzania firmą?
Dobre praktyki zarządzania firmą są kluczowe dla sukcesu i trwałego rozwoju organizacji.
Jak sztuczna inteligencja zmienia podejście do optymalizacji stron w branży IT?
Jak sztuczna inteligencja zmienia podejście do optymalizacji stron w branży IT?
Odkryj, jak innowacje w dziedzinie sztucznej inteligencji rewolucjonizują strategie SEO w sektorze IT. Dowiedz się, w jaki sposób nowoczesne technologie wspierają optymalizację stron internetowych, zwiększając ich wydajność i dostępność dla użytkowników.
Najlepsze programy do obsługi poczty
Najlepsze programy do obsługi poczty
Które spośród popularnych programów obsługujących pocztę są warte uwagi? Podpowiadamy korzystne rozwiązania.
Ostatnie wpisy