Znajomość Google Ads jest coraz milej widziana przez pracodawców, zwłaszcza w dziale PR i marketingu. Na czym polega ten system?
Google Ads to algorytm, który pozwala podrzucić nam reklamę teoretycznie odpowiadającą naszym zainteresowaniom. Kiedy wpiszemy w wyszukiwarkę interesujące nas zagadnienia, np. dieta, odchudzanie, sport, zdrowie, to algorytm zaproponuje wyniki dopasowane do powyższych haseł. W większości przypadków dwa pierwsze i dwa ostatnie to właśnie efekt działania Google Ads. Reklamy te wyróżniają się zieloną etykietą. Po naciśnięciu na ikonę zostaniemy przeniesieni bezpośrednio na stronę interesującej nas firmy.
Program ten jest tak istotny, ponieważ jedynie 4% wszystkich użytkowników w Polsce nie używa wyszukiwarki Google. Oznacza to, że korzysta z niej w Polsce ponad 30 mln ludzi.
Zdjecie główne:Launchpresso/unsplash.com