Twitter blokuje mowę nienawiści
News!

Twitter blokuje mowę nienawiści

Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Serwis uaktualnia swoją politykę użytkowania w celu uniemożliwienia zamieszczania treści zawierających mowę nienawiści. Nie będzie można również linkować tego rodzaju materiałów. 

Dotychczas obowiązujące w serwisie zasady trudno było egzekwować właśnie odnośnie linkowanych treści. Osoby, które chciały używać mowy nienawiści, mogły robić to pomijając pisanie postów, ale wklejając linki. Obecnie ma się to radykalnie zmienić. Nowe zasady obowiązują od 30 lipca 2020 roku.

Na czym konkretnie polegają zmiany w polityce użytkownika?

Twitter będzie mógł blokować konkretne adresy URL związane z rozpowszechnianiem zakazanych w serwisie treści. Przy uporczywym naruszaniu zasad możliwa będzie blokada konta. 

Warto dodać, że Twitter niedawno został zaatakowany przez hakerów. Prawdopodobnie stało się to przy pomocy kont pracowników firmy. Testuje się również wersję z dostępem na zasadzie abonamentu. Jeśli zostanie wprowadzona – będzie to rewolucyjne rozwiązanie w historii Twittera, który dotychczas był darmowy.

Zdjęcie główne artykułu: Designed by Freepik

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

cztery × 1 =

Rekomendowane
Abonament a roaming – zapewnij sobie stałe połączenie z bliskimi
Abonament a roaming – zapewnij sobie stałe połączenie z bliskimi
Dowiedz się, co jest najważniejsze i jaką umowę wybrać, aby cieszyć się bezproblemową podróżą.
Jakie korzyści niesie ze sobą integracja paneli grzewczych z instalacją fotowoltaiczną?
Jakie korzyści niesie ze sobą integracja paneli grzewczych z instalacją fotowoltaiczną?
Dowiedz się, jak integracja paneli grzewczych z fotowoltaiką może obniżyć koszty energii i zwiększyć efektywność energetyczną Twojego domu. Odkryj korzyści płynące z wykorzystania energii odnawialnej.
Jak skutecznie wykorzystać technologie AR i VR w kampaniach marketingowych
Jak skutecznie wykorzystać technologie AR i VR w kampaniach marketingowych
Odkryj potencjał technologii AR oraz VR w kampaniach marketingowych i dowiedz się, jak skutecznie wykorzystać te narzędzia w promowaniu swojej marki.
Ostatnie wpisy