Google Ads – jak działa?
Marketing i reklama

Google Ads – jak działa?

Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Znajomość Google Ads jest coraz milej widziana przez pracodawców, zwłaszcza w dziale PR i marketingu. Na czym polega ten system?

Google Ads to algorytm, który pozwala podrzucić nam reklamę teoretycznie odpowiadającą naszym zainteresowaniom. Kiedy wpiszemy w wyszukiwarkę interesujące nas zagadnienia, np. dieta, odchudzanie, sport, zdrowie, to algorytm zaproponuje wyniki dopasowane do powyższych haseł. W większości przypadków dwa pierwsze i dwa ostatnie to właśnie efekt działania Google Ads. Reklamy te wyróżniają się zieloną etykietą. Po naciśnięciu na ikonę zostaniemy przeniesieni bezpośrednio na stronę interesującej nas firmy.

Program ten jest tak istotny, ponieważ jedynie 4% wszystkich użytkowników w Polsce nie używa wyszukiwarki Google. Oznacza to, że korzysta z niej w Polsce ponad 30 mln ludzi.

Zdjecie główne:Launchpresso/unsplash.com

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Obsługa księgowa firmy – jak ją wybrać?
Obsługa księgowa firmy – jak ją wybrać?
Księgowość tradycyjna czy internetowa? Sprawdź, jaka będzie najlepsza dla Twojej firmy!
Elektronika: Siła napędowa naszej cyfrowej rewolucji
Elektronika: Siła napędowa naszej cyfrowej rewolucji
Elektronika jest kluczowym filarem naszej współczesnej cyfrowej ery, która wpływa na każdy aspekt naszego życia. W tym artykule zapraszamy Cię do zgłębienia fascynującego świata elektroniki, odkrycia jej wpływu na naszą rzeczywistość oraz spojrzenia w przyszłość tej dynamicznej dziedziny.
Zaplanuj swój rozwój zawodowy dzięki szkoleniom pedagogicznym!
Zaplanuj swój rozwój zawodowy dzięki szkoleniom pedagogicznym!
Rozwijaj swoje umiejętności pedagogiczne dzięki inspirującym szkoleniom! Odkryj szeroki wybór kursów i warsztatów, które pomogą Ci doskonalić się w pracy z uczniami.
Ostatnie wpisy