Każdy, kto prowadzi swojego bloga czy posiada stronę internetową, chce dotrzeć do jak największej liczby odbiorców. Szczególnie jeśli stanowi to nasze źródło dochodu, powinniśmy zainteresować się e-mail marketingiem. Regularne wysyłanie maili do osób zapisanych w bazie e-mailowej może przynieść satysfakcjonujące wyniki, jeśli wykorzystamy w tym celu odpowiednie platformy.
Kiedy w końcu udało Ci się wyjść na prostą i Twój biznes czy blog zaczyna interesować coraz większe grono osób, warto ułatwić sobie pracę w kwestii e-mail marketingu. Platforma będzie najlepszym rozwiązaniem, jeśli chcesz wysłać maila jednorazowo do większej liczby adresów e-mailowych. Inną zaletą jest możliwość planowania wysyłki w różnych terminach, niezależnie od daty utworzenia wiadomości. Następną zaletą są dostarczane Ci raporty – wiesz, kto otworzył Twojego maila, w jaki link kliknął i o której godzinie. Dzięki raportom możesz udoskonalać swoje maile, bo wiesz, co ludzi w nich najbardziej interesuje.
Zgodność z wymogami Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych – zbieranie bazy e-mailowej jest przetwarzaniem danych osobowych, co nakłada na Ciebie obowiązek rejestracji tych danych. Właściciele dobrych platform wiedzą o tym i nałożą na Ciebie obowiązek podpisania odpowiedniej umowy o przetwarzaniu danych osobowych przed skorzystaniem z ich usług.
Cena – za liczbę wysłanych newsletterów miesięcznie lub za liczbę użytkowników w bazie.
Support – szybka pomoc w razie problemów.
Dodatkowe funkcje – autoresponder, szablony graficzne.
Wygodne GUI – intuicyjny panel sterowania ułatwi nam pracę z mailami.
Zalety:
Zalety:
Zalety:
Zdjęcie główne: Andrew Neel/unsplash.com