Plus i Polsat zmieniają swoje logotypy
Marketing i reklama

Plus i Polsat zmieniają swoje logotypy

Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Marki należące do Grupy Cyfrowy Polsat postanowiły odświeżyć swoje znaki graficzne. Dzięki temu mają być lepiej rozpoznawalne.

Logotypy firm zostały wykonane w kształcie koła. Niezmienna pozostała kolorystyka, Polsat nadal będzie kojarzony z żółtym, a Plus z zielonym. Jednak poza tymi nawiązaniami, znaki graficzne przeszły poważną metamorfozę. Z logo stacji telewizyjnej zniknęło charakterystyczny słoneczko. Podobnie w przypadku operatora telekomunikacyjnego, tam również doszło do dużej zmiany. Logo nie zawiera już uśmiechu, jednak charakterystyczny plus pozostał, choć nie jest już aż tak mocno widoczny.

https://www.youtube.com/watch?v=-mrKPLDgWzg&ab_channel=PLUSPL

Logotypy są do siebie bardzo podobne. Zdaniem osób kierujących grupą, ma to pomóc w lepszej identyfikacji marek. Mają one być rozpoznawane jako członkowie jednej Grupy Polsat Plus. Jednak nadal zarówno Polsat, jak i Plus mają zachować swoje indywidualne cechy.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

5 × trzy =