Marki należące do Grupy Cyfrowy Polsat postanowiły odświeżyć swoje znaki graficzne. Dzięki temu mają być lepiej rozpoznawalne.
Logotypy firm zostały wykonane w kształcie koła. Niezmienna pozostała kolorystyka, Polsat nadal będzie kojarzony z żółtym, a Plus z zielonym. Jednak poza tymi nawiązaniami, znaki graficzne przeszły poważną metamorfozę. Z logo stacji telewizyjnej zniknęło charakterystyczny słoneczko. Podobnie w przypadku operatora telekomunikacyjnego, tam również doszło do dużej zmiany. Logo nie zawiera już uśmiechu, jednak charakterystyczny plus pozostał, choć nie jest już aż tak mocno widoczny.
Logotypy są do siebie bardzo podobne. Zdaniem osób kierujących grupą, ma to pomóc w lepszej identyfikacji marek. Mają one być rozpoznawane jako członkowie jednej Grupy Polsat Plus. Jednak nadal zarówno Polsat, jak i Plus mają zachować swoje indywidualne cechy.