Jak zorganizować wydarzenie firmowe?
Zarządzanie

Jak zorganizować wydarzenie firmowe?

Potrzebujesz ok. 3 min. aby przeczytać ten wpis

Artykuł sponsorowany

Firmowe eventy to nie tylko świetny sposób na integrację pracowników, ale także genialna strategia promocyjna. Jeśli zorganizujesz przemyślany event i zaprosisz na niego ciekawych gości, to możesz mieć pewność, że Twoja firma zostanie zauważona. Jak to jednak zrobić? Podpowiadamy, o czym należy pamiętać organizując wydarzenie firmowe!

Eventy firmowe to ważny element życia przedsiębiorstwa. Nie tylko integrują cały zespół, ale także są szansą na pokazanie firmy “na zewnątrz”. O czym jednak pamiętać organizując takie wydarzenie? 

Po pierwsze: dobry plan

Żaden dobry event nie powstanie bez dobrego planu. Należy pamiętać, że wydarzenia firmowe to nie spontaniczne spotkania, które można zorganizować z dnia na dzień, a nawet z tygodnia na tydzień. Dobrze przemyślany i ciekawy event wymaga odpowiedniego planowania. Dlatego też pierwszym krokiem powinien być proces kreatywny, który pozwoli na zaplanowanie naprawdę dobrej i skutecznej imprezy firmowej.

Nie możesz też zapominać, że w organizacji wydarzenia bierze udział mnóstwo osób, a w tym podwykonawców. Jeśli liczysz na dostępność tych najlepszych, to planowanie wydarzenia należy rozpocząć dużo, dużo wcześniej. 

Miejsce wydarzenia

Należy także wybrać odpowiednie miejsce wydarzenia. Jeśli Twoja firma mieści się w ładnym i dużym biurze, to możesz pokusić się o zorganizowanie eventu w siedzibie. Jeżeli natomiast organizujesz event wiosną lub latem, to możesz śmiało pokusić się o organizację wydarzenia w plenerze – pomoże Ci w tym producent hal namiotowych

Bardzo popularnym rozwiązaniem jest również zorganizowanie imprezy firmowej w hotelu. Może być to hotel w mieście, w którym mieści się siedziba firm, lub gdzieś poza miastem – wtedy możesz zorganizować kilkudniową integrację połączoną z ciekawymi szkoleniami i konferencjami. 

Podwykonawcy – jak ich wybrać?

Kluczowym elementem organizacji eventu są oczywiście podwykonawcy. Jak ich wybrać, aby mieć pewność, że wszystko będzie przebiegało sprawnie?

Na Twojej liście podwykonawców powinna znaleźć się przede wszystkim obsługa techniczna eventu oraz obsługa dźwiękowa, ochrona, ratownicy medyczni oraz catering. Warto także zdecydować się na zatrudnienie hostess, DJa oraz konferansjera. Ważnym aspektem każdego wydarzenia jest również fotografia eventowa. Zdjęcia z wydarzenia będą bowiem nie tylko świetną pamiątką, ale także genialnym materiałem prasowym.

Ciekawym pomysłem na event, jest także rozdanie nagród dla najlepszych pracowników itp. Aby go zrealizować, potrzebne będą statuetki biznesowe. Pamiętaj o tym, wybierając podwykonawców. 

Jeśli chcesz oszczędzić sobie nerwów oraz czasu na organizację wydarzenia i wybór odpowiednich podwykonawców, możesz zdecydować się także na zatrudnienie profesjonalnej agencji PR lub agencji eventowej. 

Fot.: Teemu Paananen/unsplash.com

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Prowadzisz firmę? O tym aspektach musisz pamiętać
Prowadzisz firmę? O tym aspektach musisz pamiętać
Zastanawiasz się, jakie aspekty prowadzenia firmy są najważniejsze dla jej prawidłowego działania? Podpowiadamy, o czym koniecznie musisz pamiętać!
Kurs pierwszej pomocy – podstawowe techniki i procedury, których każdy powinien się nauczyć
Kurs pierwszej pomocy – podstawowe techniki i procedury, których każdy powinien się nauczyć
Kurs pierwszej pomocy - podstawowe umiejętności, które mogą uratować życie. Dowiedz się, jakie techniki i procedury warto poznać.
Narzędzia i akcesoria wymagane w pracy z elektroniką
Narzędzia i akcesoria wymagane w pracy z elektroniką
Praca z elektroniką nie należy do łatwych. Potrzebne są podczas niej pewne narzędzia i akcesoria.
Ostatnie wpisy