piątek, 22 października, 2021

Branża marketingowa, jak zresztą każda, stwarza pewne bariery dla osób pragnących do niej wejść. Młodzi adepci marketingu muszą się porządnie natrudzić, żeby zdobyć doświadczenie i wiedzę. 

Sposobem na dostarczenie ostatniej mogą być kursy i szkolenia – te jednak kosztują. Internetowe Rewolucje Google to z kolei szkolenie, które ma charakter darmowy. Czy warto je polecać początkującym?

Czym są Internetowe Rewolucje Google?

Internetowe Rewolucje Google to przede wszystkim platforma edukacyjna. Właśnie taką formę dzielenia się wiedzą wybrali przedstawiciele wielkiej korporacji. 

Kursy od Google – darmowe, ale dość rozbudowane

Idea dzielenia się wiedzą z podstaw marketingu została w przypadku Internetowych Rewolucji Google połączona z bezpłatnym charakterem oferowanych kursów. Chociaż może się wydawać, że jest to chwyt marketingowy i w darmowej opcji zyskujemy niewiele, to w praktyce oferta jest dość rozbudowana.

O czym są kursy wchodzące w skład Internetowych Rewolucji Google?

Chodzi przede wszystkim o to, żeby w prosty, przystępny i empiryczny sposób wprowadzić kursantów w podstawy marketingu internetowego. Celem nie jest przy tym nauczanie teorii, ale raczej praktyki dotyczącej np. zasad budowania własnej marki. Prezentuje się tu także przydatne do tego narzędzia.

Dla kogo przeznaczone są Internetowe Rewolucje Google?

Przede wszystkim jest to oferta, do której namawia się osoby z niewielkim doświadczeniem. Mowa przede wszystkim o tych, którzy w marketingu internetowym stawiają swoje pierwsze kroki. Zdarza się jednak, że nawet praktycy z pewnym doświadczeniem chcieliby uporządkować swoją wiedzę lub ugruntować posiadane umiejętności w solidnie wyłożonej i jak najbardziej przydatnej teorii. Również oni mogą tu wiele zyskać.

Dla klientów indywidualnych i firm

Zaletą kursu od Google jest to, że dostęp do niego nie jest ograniczany w jakiś szczególny sposób. Mogą w nim wziąć udział zarówno pojedyncze osoby, jak i całe firmy.  

Certyfikat

Przyswojenie wiedzy na temat marketingu i jej praktycznych zastosowań to nie wszystko. Twórcy Internetowych Rewolucji Google zadbali o to, żeby najpilniejsi kursanci mogli dołączyć do swojego portfolio stosowne zaświadczenie. Certyfikat można jednak zdobyć dopiero po zgłoszeniu się na egzamin i zaliczeniu go z pozytywnym wynikiem. 

Treść kursów w Internetowych Rewolucjach Google

Oferta kursów jest dość zróżnicowana. Jej bogactwo powinno zdecydowanie cieszyć te osoby, którym marzy się praca w marketingu. W ofercie są choćby szkolenia z promowania marki w Internecie, ekspansji działalności na nowe kraje, podstaw kodowania, Google Ads i wielu, wielu innych.

Zaletą kursów jest fakt, że przygotowywane są one każdego roku przez doświadczonych pracowników sektora marketingu. Poszczególne moduły prowadzą do coraz to lepszego poznania podstawowego zagadnienia. Treści są dostępne tylko online, ale można z nich korzystać zarówno na komputerach stacjonarnych i laptopach, jak i tabletach lub smartfonach.

Jak zapisać się na kurs?

Zapis na jeden z kursów Internetowych Rewolucji Google nie jest niczym trudnym. Rozpocząć trzeba od logowania na stronie dedykowanej kursom. Cieszy fakt, że adres dostępny jest także w języku polskim. Do zapisania się wystarczy podanie podstawowych danych, czyli imienia i nazwiska.

Zdjęcie główne: Pixabay/pexels.com

Tagi: , ,
Kamil Michaluk

Z zaciekawieniem przygląda się temu, jak dynamicznie w ciągu ostatnich miesięcy rozwija się branża e-commerce. Widzi w tym szansę zwłaszcza dla młodych i energicznych ludzi, którzy chętnie korzystają z nowinek technicznych. Sam bardzo ceni sobie pracę zdalną i niezależność. Chętnie dzieli się z innymi przemyśleniami i zdobytymi informacjami. Lubi naturę, zwierzęta i ciekawe rozmowy przy kawie.

0 Komentarze

Zostaw komentarz