wtorek, 6 grudnia, 2022

Artykuł sponsorowany

Marketing jest podstawą funkcjonowania każdego przedsiębiorstwa. Dobrze dobrana strategia oraz reklamy outdoorowe pozwalają rozpromować firmę na naprawdę dużą skalę. Dzięki temu Twoja marka zapisze się w świadomości społeczności i stanie się rozpoznawalna. Podpowiadamy, na czym warto wydrukować swoją reklamę, a jakie gadżety będą stratą pieniędzy.   

Reklamy wielkoformatowe  

Na pewno z własnego doświadczenia wiesz, że ulotki reklamowe lądują w koszu na śmieci, zanim jeszcze zostaną przeczytane. Ich druk i rozdawanie przechodniom nie jest najbardziej optymalnym sposobem na danie rozgłosu firmie. Zamiast w tysiące ulotek, zainwestuj w kilka dużych banerów reklamowych lub billboard. Wielkoformatową reklamę mieszkańcy danej miejscowości będą mijać, a tym samym oglądać co najmniej raz dziennie. Z kolei o ulotce bardzo szybko zapomną lub nawet jej nie przeczytają. Systematyczne stykanie się z daną reklamą sprawia, że jej treść zapada w pamięć. Na banerze lub billboardzie zamieść logo i nazwę przedsiębiorstwa oraz chwytliwe hasło reklamowe. Warto też dołączyć adres firmy i dane kontaktowe, na przykład numer telefonu. Drukiem Twojego projektu zajmie się drukarnia cyfrowa. Przekonaj się, że reklamy wielkoformatowe są naprawdę skuteczne!  

Flagi reklamowe  

Innym elementem marketingu outdoorowego są flagi reklamowe, które mogą na przykład zdobić wejście do firmy. Duże, widoczne z daleka flagi powinny być nieodłącznym elementem dekoracji stanowiska na targach branżowych lub lokalnych eventach. Małe chorągiewki z reklamą firmy to wspaniały gadżet dla odwiedzających event dzieci i nie tylko. Za pomocą flag reklamowych możesz także zaznaczyć swój patronat nad jakimś wydarzeniem lub partnerstwo z innym przedsiębiorstwem. Takie inicjatywy, jak sponsorowanie wydarzeń kulturalnych są bardzo ciepło odbierane, zwłaszcza w małych miejscowościach. Dodatkowo w takie akcesoria, jak chorągiewki lub magnesy marketingowe możesz wyposażyć na przykład auta firmowe.   

Gadżety reklamowe dla pracowników i klientów  

Przy produkcji gadżetów reklamowych warto zastanowić się nad praktycznością rozmaitych upominków. Na przykład kubek jest o wiele bardziej użyteczny, niż smycz do kluczy czy breloczek. Podobnie, jak z ulotkami, lepiej jest postawić na mniejszą ilość bardziej przydatnych gadżetów, niż setki bezużytecznych dodatków, które wylądują zapomniane na dnie szafy lub w koszu na śmieci. Doskonałymi prezentami reklamowymi są materiałowe torby z logo firmy, długopisy z grawerem, kubki czapki czy koszulki. Świetnie sprawdzają się także mniejsze, ale nadal przydatne dodatki, jak magnesy czy naklejki. Druk naklejek Poznań można połączyć z zamówieniem plakatów i banerów, dzięki czemu wszystkie formy reklamy będą ze sobą spójne graficznie.   

Gratisy reklamowe dla klientów pomagają budować pozytywny i ciepły wizerunek firmy, jednak duże znaczenie ma ich jakość oraz użyteczność. Takie gadżety świadczą o przedsiębiorstwie i podejściu marki do klienta. Powinny być eleganckie, przemyślane i wykonane z jak największą precyzją. Dobrze jest, jeśli charakter prezentu nawiązuje do tego, czym zajmuje się firma lub w jakiej branży się obraca. Na przykład świetnym upominkiem dla sportowca lub rolnika, przebywającego dużo na dworze, będzie czapka z daszkiem. Z kolei pracownik IT z pewnością chętnie skorzysta z pendrive’a lub kubka na kawę.

Zdjęcie główne: pexels.com/Kaboompics .com

Tagi: , , , ,
Aleksandra Nowak

Oprócz zainteresowań humanistycznych, chętnie poznaje nowe rzeczy w świecie maszyn i techniki. Zwolennik ekologicznego procesu produkcji i nowoczesnych technologii.

0 Komentarze

Zostaw komentarz